Sunday, April 16, 2017

"Memang Benar Apa Orang Kata, Lepas 10 Tahun Bersusah Senang Ini Balasan Suami Pada Saya.."


Suamiku curang...

Lepas 10thun bersusah senang. .akhirnya ini balasan suami pda saya..kmi mempunyai ank 4 org..yg paling kecil berusia 7bulan..suami sdri mengaku dia ada ppuan lain dan mereka pernah berzina. .hati istri mna yg x sakit,sesak dada ini..pengorbanan saya selma ini x d hargai..

selepas bersusah payah melahirkan ank untuk dia..saya pernah wasap ppuan itu dan meminta untuk lupakan suami saya..dan ppuan itu minta maaf atas kesilapan mereka..saya ingat dia ikhlas dengan minta maaf dengan saya ternyata x...ppuan itu berpelajaran. .baru lepasan U..

Saya ni hya perempuan biasa hanya tahu mengurus rumah tangga dan ank2,hya dduk d rumah..suami bercinta dengan ppuan itu dengan alasan ppuan itu byk membantu beliau d tmpt kerja kerana ppuan itu kerani tmpt dia berkerja,suami jg kerja agak jauh dan jarang pulang. .saya menanti suami d rumah tiap hari dengan harapan rezeki kmi bertambah dengan pekerjaan beliau...

Saya ni orgnya agak pendiam,penyabar dan x lah pendendam..suami tahu perangai saya..akhirnya suami ambl kesempatan atas dri saya ...suami kata saya patut bersyukur sebab dia bgtau pasal hubungan mereka itu dan mereka berzina..huhu..

Hanya Allah sebaik2 tmpt mengadu,tikar sembahyang menjdi saksi tangisan saya tiap hari..ank2 penguat semangat. .family saya jauh dri saya dan saya mualaf. .saya masuk islam kerana berkahwin dengan suami..tp lepas kahwin saya sedaya upaya belajar tentang islam.

Islam itu indah..ckup indah bila Allah x pernah tinggalkan saya bila org mula lupakan saya..x sekali pun suami pernah imamkan saya..saya ikt kursus agama sdri..dan belajar agama islam dengan kwn2 mualaf yg lain d kelas agama..saya sedih bila dia pulang dri kerja dia bt seperti biasa..sprti x ada apa2 yg berlaku d antara kmi..dan sekarang mereka masih menjalinkan hubungan. .dan zina itu berterusan...

Moga Allah permudahkan kepergian saya dan ank2..saya sdah hilang kepercayaan dengan suami..moga cerita ini dpat tenang kan sdkit pilu d hati ini..

Tq admin...saya sertakan gambar wasap antara saya dengan ppuan itu..dan wasap suami dan ppuan itu...






.:.

No comments:

Post a Comment