Friday, March 3, 2017

"Suami Suka Berahsia Dari Semua Sudut, Asyik Main Telefon 24 Jam"




Saya dengan suami baik2 aje... Kahwin da 5tahun,mempunyai 2orang cahaya mata lelaki... Hubungan kami suami isteri alhamdulilah baik2 aje... Tapi suami saya suka berahsia daripada saya dari semua sudut.

Dia membuat status hubungan kami berkahwin di fb saje,saya follow dia di IG dia langsung tak tak layan tp hati saya tergerak nak taip nama ex gf dia semua followed IG dia... Wechat dia private kan saya terus... Bila WhatsApp plak setiap masa berbunyi,bila saya tanya kata ye group kawan2 dia... 

Tapi bila saya WhatsApp, langsung dia tkda tindak balas... Pasword fb n hp dia tak pernah nak bagitahu,ladang2 saya cakap kenapa susah nak bagitahu ada apa2 rahsia ke..Dia jawab saya ni suka pikir bukan2 thadap dia. Isteri mana yang tak fikir bukan2 kalau isteri cakap baik tapi tak di endahkan.

 Kalu pasword fb n hp saya tak pernah saya rahsiakan,sbab takda apa yg saya nak sorok kan...Kalau balik kerja tak lepaa hp dari tangan,kalau kluar jalan2 pun sama2 seolah hp dia lagi penting dari saya serta anak2.

Kadang2 bila saya nak luahkan apa2 bila tengok dia sebok main hp,saya teruskan lupakan niat saya...Dalam hati berkata,baik aku pendam dari cerita dengan dia yg takkan ambil kisah...Bila anak2 nak bermanja pasti akan dimarahi dia,sebab dia sebok layan hp dia... Tapi bila saya main hp,dia tuduh ye saya ada jantan lain.

Ye saya akui ada jantan lain,tapi tu semua dari group sekolah saya... Semua dah berkahwin ada nak bini,saya layan setakat group sahaja tak lebih...Tu pun jarang skali group saya berbalas2 WhatsApp...Bila balik rumah mertua plak,seolah2 saya balik rumah makbapak saya plak.

Dia merayap 5,6pagi baru jumpa jalan balik...Bila merayap dia kata ye saya tak geti duduk rumah,ada saje nak kehulu kehilir...Saya kehulu kehilir angkut anak2,dia blagak bujang hp lekat kat tangan.

Dia banyak kali kantoi dengan saya layan group WhatsApp yg lucah2,massagger dengan prmpuan lain... Sekejap je dia berubah,pastu buat lagi... Saya dah tawar hati dengan sikap dia,sampai 1saat saya pernah cakap dengan dia,jangan simpan saya sebagai isteri atasa dasar nafsu atau kesiankan anak2.

Kalau dah tak bole nK terima saya sebagai isteri tolong lepaskan saya baik2 macam mana awak ambil saya dari abah... Dia terdiam,mengalirkan airmata tapi tak lama buat lagi...


.:.

No comments:

Post a Comment