Thursday, December 22, 2016

“Orang Nampak Saya Seperti Bergantung Hidup Pada Jihan”

Tidak meraih populariti sama seperti isterinya, ramai yang menganggap Ungku Hariz seolah menumpang populariti Jihan Muse yang kelihatan lebih menonjol di dalam dunia seni. Menyedari hakikat itu, Ungku Hariz bagaimanapun tidak kisah dengan anggapan orang ramai terhadapnya.

“Saya menganggap ini semua adalah rezeki Allah, cuma rezeki Jihan orang terus nampak. Saya ini lebih kurang menumpang populariti Jihan serta orang pun memikirkan begitu juga. Saya tak kisah andai itu yang mereka fikirkan. Saya tahu keadaan saya di dalam industri macam mana, penglibatan saya pun adalah untuk menunjukkan bakat lakonan saya”

“Begitu juga dengan Jihan, Allah berikan rezeki dengan jalan yang lebih mudah. Jadi mungkin senang untuk saya katakan, orang melihat saya bergantung hidup dengan Jihan dan usaha kena berganda. Pun begitu, buat masa ini Jihan tak pernah lagi bagi job dekat saya. Kami masing-masing berusaha mencari rezeki,” katanya kepada Media Hiburan.

Untuk pengetahuan, Ungku Hariz dan Jihan telah berkahwin pada pengujung bulan Mac lalu. Selain Jihan yang giat mengacara program serta berlakon, suaminya juga turut membintangi beberapa buah filem dan drama seperti 7 Hari Mencintaimu yang sedang rancak ditayangkan kini.

 



Sumber :~/a>

No comments:

Post a Comment