Wednesday, February 1, 2017

Jangan Lepaskan Lelaki Dengan 3 Perkara Ini


Tidak semua lelaki di dunia ini romantis. Tetapi, jika dia sudah melakukan tiga perkara ini, itu sudah cukup untuk anda berdua meneruskan ke hubungan yang lebih serius.

Tiga perkara di bawah ini sudah cukup jelas lelaki menginginkan sebuah komitmen. Jika kekasih anda sudah mempunyai tiga perkara ini pada dirinya, jangan lepaskan dia. Dipetik dari Yourtango, Khamis (24/11/2016),

Berikut adalah tiga perkara dari lelaki yang mahukan komitmen.

Menepati janji

Dia akan menelefon ketika dia mengatakan akan menelefon. Dia juga akan mengajak anda makan malam ketika berjanji akan membawa makan malam. Kerana, lelaki sejati dapat mempertanggungjawabkan perkataannya. Jika dia melakukan perkara ini, dia memang serius dengan anda dan mahukan komitmen.

Meluangkan masa untuk anda

Di tengah pekerjaannya yang sangat sibuk, dia akan meluangkan masa untuk bertemu dengan anda. Baginya, anda adalah keutamaan dalam hubungan. Sehingga, pekerjaan yang padat tidak menghalangnya untuk bertemu dengan anda.

Dia ada perancangan

Ketika lelaki hanya berbicara tentang perasaannya pada anda, seperti betapa dia mencintai anda, betapa dia bahagia dengan anda, atau betapa anda menyejukkan harinya, ini adalah kenyataan, bukan sebuah komitmen. Tetapi, lelaki sejati adalah lelaki yang bertanggungjawab. Dia akan memikirkan perancangan tentang masa depan dan menceritakannya pada

.:.

No comments:

Post a Comment