Thursday, January 5, 2017

Berani Akui Kesalahan Diri 'Ciri' Si Dia Suami Setia


Kesetiaan suami perlu diuji bagi membuktikan kalau dia benar-benar mencintai isterinya dan tak tergoda dengan wanita lain. Jadi, bagaimanakah menguji kesetiaan suami?

Isteri sebtulnya mengerti bahawa suami telah berkorban dan bekerja keras untuk keluarga. Namun, bagaimana memastikan kalau dia tak ‘bermain’ dengan wanita lain? Maka inilah bukti-bukti suami setia seperti dimuat Familyshare.

Dia mengakui kesalahan

Ini adalah satu perkara besar. Tiada lelaki yang benar-benar mencintai dengan mengakui kesalahan ketika melakukan kesalahan. Lelaki yang berani mengakui kesalahan di hadapan isterinya, dia benar-benar mencintai pasangannya. Jika anda berkahwin dengan lelaki seperti ini, bermakna anda berkahwin dengan seorang juara.

Luah perasaan kepada rakan-rakannya

Ketika suami begitu mencintai hingga dia mengatakan mencintai anda pada rakan-rakannya, bererti dia menikmati kerja keras dan usahanya dalam mendapatkan dan menjaga anda. Suami rasa isterinya begitu berharga.

Dia pelindung

Dia tidak cemburu, tapi dia sangat menjaga isterinya. Suami anda berusaha membuat anda rasa aman dan selesa. Seorang lelaki yang memuja isterinya tidak akan berhenti untuk selalu ingin melindunginya.

Memuji

Anda cantik dan suami menyedari perkara itu. Dalam cara apa pun, suami akan sentiasa mengingatkan jika dia bernasib baik kerana mempunyai isteri seperti anda. Wanita yang penuh keindahan.

.:.

No comments:

Post a Comment